Min dag.

Hejhopp! Jäkla tråkigt väder det har varit idag!!!
Har inte haft ork att gå ut speciellt idag, fixat med massa här hemma. Rensade sista svampen i förmiddags, sammanlagt blev de ungefär 8-9 liter. Har även beställt tv från Telia, nu när vår boxer tar slut denna månaden äntligen! (Har inte funkat för oss)
I brist på annat har jag bakat en kladdkaka, va så sugen igår men de gick över!

Vi provade även att elda i kabinen för första gången idag, sjukt varmt! Men de lär nog behövas i vintermörkret sen...
I morgon ska jag träffa moster Anna, vi har inte setts på jätte länge så de ska bli kul! Kanske ätt jag tar mig ut på en svampjakt i morgon också, vi får se!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0