Måndag morgon.

Morrn! Idag var jag uppe innan tuppen, gick upp halv sju när Krille åkte.
Åt frukost och sen var det bara att ta tag i diskberget! Huja, vi åt edel igår... eller använde endel glas o annat smått o gott. Hade vart gött om Krille hade tagit tag i disken men de var väl för mycket begärt :P
Han sparar nog disken så jag har något o göra på dagarna, snällt snällt!

 

Det är livligt i magen, kan det vara hicka? Stackarn har haft de i två dagar... HAHA!

Igår kväll tog vi en liten promenad, de va mysigt! Och skönt om inte annat! Den blev inte jätte lång men det gör ingenting. Fick endel myggbett under lördagen och det kliar överallt!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag till Mölltorp o möta upp Boggi för lite kräftfiske!

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0