ljuvligt!

Kräftfisket gav knappt något resultat! 8 kräftor tog vi med hem, o lika många slängde vi i.
Vi tog en sväng i skogen o rastade hunden och plockade svamp. En halv Icakasse fick jag ihop! Stora var dom också!

gav farfar en liten påse som han kan mumsa på, och så rensade jag tre liter nu på kvällen men resten har jag sparat tills i morgon :)
Ikväll har det varit säsongstart på halv åtta hos mig, jag dricker alkoholfritt vin och äter kex och Kantarellerna så jag är i himmelriket!

Nu ligger jag o kollar på Robinson, vilka jävla nötter! Hoppas dom spelar dumma, annars är de synd om dom!
Idag har magen varit lugnt, inte många sammandragningar, skönt, men tråkigt! I morgon är det bm-besök igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till ! Till komma skall :)

2011-08-30 @ 12:42:43
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0