Fredag 19augusti.

Igår trodde jag att jag skulle vara ledig idag, men det ändrades fort! Jobbade bara en snabb sväng för sen skulle vi på begravning. Inte fullt lika roligt som att jobba kan jag ju säga, o jobba är ju inte speciellt roligt det heller. Båda sakerna måste göras, som tur är Jobbar man mer än Vad man går på begravning. Hm... Efter allt som har med sånt att göra åkte vi till konsum för o köpa godis, någon minut senare blir vi bjudna hem till pappa o mathilda gör att äta tacos. Var där ett tag och sen åkte vi till Magnus och Anna där vi spelade kort. Skulle bli en snabb sväng men de blir det ju aldrig...
nu är vi iaf hemma, har ätit kvällsmat o lagt fram kläder som jag ska packa ner i morgon innan vi tar en tripp till Göteborg. Pappa, ja och Krille. Bo på hotell över natten o sen heldag på söndagen med. Sen ledigt även på måndag är positivt!
Idag på jobbet kände jag hur det börjat göra ont att arbeta, när jag böjer mig framåt och ska bädda hamnar höfterna och bebis i klämm o det gör jätte ont! Har även känning av foglossning efter jobb. Dags att sluta nu! Har även endel sammandragningar och det ska man väl ha. Det känns verkligen att det trycker på neråt!
Nu är det dags för fröken Ekmark att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0