energimedecin! uppdat.

Hej! Gör ett snabbt inlägg här innan jag ska in på energibehandling i höghult.
Det kanske ni är nyfikna på? Det är i alla fall jag. Det var min chef som sa åt mig att gå hit med mina varkande fötter. Kanske hjälper det, kanske inte. Man mätte tro att något funkar för att det ska göra det så jag tror helt enkelt på det tills hon visar mig motsatsen.
Jag vet inte riktigt Vad detta innebär, men de har något med stenar i grejer o göra.


Igår var vi i forsvik och åt med Krilles familj. Hans syster hade köpt urgulliga kläder till krabaten i magen. Det är nog definitivt något som ska med i väskan till Bb! :)
skrev ju inget om det igar eftersom jag ville få med bilden i samma inlägg, smart va? Ha..ha..
I morse upptäckte jag även att ännu ett par byxor blivit för små. Skit. Senare ska ja lagga in lite kläder pa tradra skulle jag tro. En jeanskjol, ett par PoP jeans och ett par trekvarts byxor.
Nä, dags att dra! Puss!

 

Hej igen! Nu har jag då varit på den där Energimedecingrejen. jag kom in i en söt liten stuga där hon hade avslappningsmusik och doftljus. Jag la mig på en "brits". Hon var lugnet själv och de kändes bra. Jag har lite svårt att slappna av med det gick faktiskt bra. Hon höll bara i mina fötter på olika sätt, och ibland höll hon bara över dom. Det blev jätte varmt mellan hennes händer och mina fötter utan att hon gjode något. Jag kände hur armarna "domnade" bort, fast på ett skönt sätt. Hela huvudet blev tungt men samtidigt så lätt. Och tillslut kändes det som att kroppen lyfte från britsen fast jag lå kvar. Efter ca 20 min fick vi ta en paus. Det är så mycket som änder i kroppen när man är gravid i övrigt så de blev liite mycket. Hon hade aldrig gjrot sånt på en ravid tidigare så vi tog det försiktigt.

Bättre o vara på den säka sidan! Vi fortsatte en lien stund till. ca 30, 40 minuters behandling blev det för min del och det är absolut något jag vill testa sen när bebisen är ute. Då lägger man tydligen stenar o sånt på kroppen. stterna värker för tillfället inte, men dom är lite svullna. Antingen hjälpte det, eller så har det med o göra att ja suttit högt med dom större delen av dagen. Om et var något skulle jag återkomma.

Något jag kan rekomendera er som inte är gravida. (Ni som ä gravida ska nog vänta och få ut så mycket som möjlit av behandlingen). Det kostar 500 spänn o ärminst lika skönt som en massage!

 

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0