En tripp!

Jag tänkte berätta om dagen igår. Egentligen hade jag velat åka till stan och shoppa men så blev det inte! Vi åkte först till Zenobia o hämtade bebikläder som jag ska låna en tid, sen tog vi en tripp till Torsö, Mathilda åkte med :) vi skulle äta glass och antog ju att det fanns något trevligt fikaställe vi kunde stanna till vid men något sånt hittade vi aldrig. Vi stannade istället vid en restaurang som låg vid något som liknade en hamn. Köper en glass där och sen åkte vi runt och kikade. Vi tag svängen till m-stad för mat. Åt på hamnkrogen och maten var supergod, dock en grej bara! (Se bild) lite små äckligt haha! Sen åkte vi hemåt och jag var sjukt trött. Kvällen bjöd på tråkiga nyheter, vilket nyheter oftast är.


Idag har vi haft en hälsa-på-dag. Vi var i forsvik hos svärmor och svärfar, vi var hos farfar stig, vi var hos mamma, vi var hos pappa och så hade vi besök av Krilles bror nicke och så kom Erik o barna förbi.
Erik, barna, jag och Krille cyklade ner till stranden och badade en sväng. Mysigt! I morgon ska vi dit igen!
Håller för tillfället på o steker pannkakor till morgondagens mys vid stranden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0