Bara-träffa-bra-människor-dag!

Som jag lovade igår kommer bilder på kläderna vi köpte i helgen upp i detta inlägg!
I morse vaknade vi av ett telefonsamtal, de va Krills pappa som undrade var han var. OJ! En försovning, hehe de tar på en att vara på "semester".
Jag kunde inte somna om så satte mig vid datorn o började prata med Malin på face, o så bestämdes det att hon skulle komma hit o kika på mitt hus :) de va kul!
Vi ses på tok för sällan och för första gången gick det riktigt bra med Ebba, vi va rikiga kompisar ;)
Tiden har bara rusat iväg idag, plockade i ordning lite innan Malin o Ebba kom, och nu när dom har åkt har jag plockat upp alla hundra tvdosor som jag inte ens vet vad dom hör till...
Slängde i bebiskläderna i tvättmaskinen i morse så nu hänger dom på tork. Skönt o få de gjort så är de klart.
Nästa steg är väl o skruva ihop den där sängen, en annan dag!

mössor som Krille valde :)

Byxor med fötter, hade velat ha gröna (har nog drömt at jag sett såna) men

det blev vita istället! och en dreggelapp som Krille valde, han gillar sjärnor,

jag gillar ikke! :)



Ringde Bm idag och berätta att jag var hos läkaren igår, ifall hon vile veta de, blev ju sjukskriven i två veckor, men hon skulle fixa sjukskrivning ytterligare vecka så slipper jag ta ut mammadagar i onödan.
Så sjukskriven till den 13/9 o sen så är de bara att invänta födsel!
Behövde ringa försäkringskassan idag, men jag sparar de tills i morgon! Kan ju inte göra allt samma dag. Har ju sjukanmält mig via datorn så jag är ju anmäld i alla fall.

Snart kommer Melinda o Arvid på besök (besökarnas dag?) Och Krille slutar jobbet när som.
allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0