9 Augusti.


Nu har bebis snart krypit heela långa vägen. Endast 45 dagar kvar ill BF.
Jag ärju som sagt insnöad just nu. Allt jag tänker på är bebis!

Det var bland anat det här som jag fick i mitt startpaket från babyproffsen!
(För er som vill ha, gå in på babyproffsen.se och klicka hem din startbox!)
Fick ju även md en blöjhink som jag ännu inte packat upp, men det är ju inte aktuellt riktigt än!



Magen i vecka 34! (33+3)

Snart är det dags för matlagning innan jag ska iväg till jobbpass nummer två!
Skönt med lite tider så man drar in lite pengar. Till lunch blir det blodpudding och bacon!


Och Tove! Jag kommer nog aldrig att hitta kakor man blir smal av
(:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken härlig mage du fått nu! mys

Kan rekommendera er att bara slänga bajsblöjor i hinken, för refill "påsarn" e ju läskigt dyra. Sen när de tar slut så kan man slänga blöjorna i hundbajspåsar och ändå använda hinken för den e rätt så tätslutande.

2011-08-09 @ 15:11:10
Postat av: Tove Bf 3 okt.

Haha inte jag heller! Ingen dålig mage nu Stephanie! :) hihi

2011-08-09 @ 15:31:19
URL: http://nevani.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

ååh, bebismage! :)

2011-08-12 @ 19:24:54
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0